Tuesday, December 11, 2012

Ayam Kampung Terbaik!!!

Yummm Yummyyy!!! Terliur nengok kan. :)
Ini lah die Ayam Kampung yang menjadi kegilaan kami berdua. Tiap-tiap minggu mesti nak pekene Ayam Kampung ni.
 Ini pulak udang galah kegilaan icik abam. Dah amek Ayam Kampung, nampak udang galah ade mesti die amek jugakk.

Aku pulak kureng dengan udang ni, lagi pulak gedabak besar camtu, takut pulak nak makan. huhuhu
Nengok lah reaksi icik abam bile mengadap makanan. ish ish..

*Mungkin orang yang duduk sekitar KL, tahu tempat ni kat mane kan.. hihihi

[Catatan : Seekor udang galah RM20-RM30.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

4 comments:

Haryati Faizal said...

sedapnye....liza

Mahamahu said...

Memang terbaik lah ayam kampung tgk yg makan tu sahaja dah tahu sedap and lapo wakakakak..

Norliza Nordin said...

@Haryati Faizal tulaa kan.. kteorang mmg suke mkan kat sini.. best23x

Norliza Nordin said...

@Mahamahu hehehe.. ick suami makan mmg nampak mcm lapo dan xcukup mkn aje.. Baru makan pun gaye "lapo" tu mest ade.. hehehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...