Wednesday, December 19, 2012

Hadiah yang Tidak Disangka

Jeng..3x... sape yang hantar ni??? ape yang ade dlm ni???
Sumpah aku memang excited bile nak bukak bungkusan ni. Sebab rasenye, semua hadiah yang nak dipos kat aku, aku tahu. Dan konpem aku menunggu aje. Tapi kali ni tetibe je 'bungkusan' ni sampai kat opis. Tak tunggu pun.. huhuhu :p
hohoho.. Wa tak kenal mak lu.. :p

 Ape-apepun nak ucapkan thanks kepada BKB
* Sila abaikan muke tak rela icik abam tu, kene pakse pakai baju tu dengan aku, sebab aku nak amek gambar. kikiki :p

okee, aku dapat t-shirt dari Betul ke Bohong. Ini merupakan hadiah harian yang aku menang dah lame tapi baru skang hadiah sampai. ^^

* Sekarang excited nk tgu hadiah mingguan & utama pulak! ^^

[Catatan : Rumah oh rumah.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...