Friday, May 10, 2013

Sambut Besday Di Serai Restoren

 Memandangkan bulan Mei ni sangatlah special. So bulan ni memang penuh dengan makan-makan. So kalau aku ngadu gemok nanti korang padan kan muke aku aje okee.. hahahha
Nasi Ulam Ayam Bakar untuk icik abam
Serai Platter untuk aku.

Memandangkan besday aku yang ke 28 tahun ni, so keluarla makan-makan sambil konon-konon sambut hari jadi orang yang dah lame jadi ni. hehehe
Lime Soda with Calamanci & Serai Iced Tea
Ni icik abam tolong siat-siatkan ayam untuk besday girl. girl ke??? hahaha

Kang kalau besday girl dok siat-siat ayam tu sendiri, mahu terbang ke meja sebelah kang. Orang meja sebelah gak kenyang.. huhuhu
Nyum3.. Pavlova sedappppp!

Kate sambut besday kan, so pavlova ni pengganti kek. Tahun ni tak tiup-tiup lilin pun. Cukup la dengan pavlova se slice ni. Alaa, bulan ni dah banyak dah pun makan kek. so lilin-lilin tu tak penting pun.. hahaha

[Catatan : mood honeymoon.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

3 comments:

erin.suhaimin said...

liza terpengaruh! hahahaha

Norliza Nordin said...

mmg gile terliur nengok pavlova yg korg post tu..sape suruh post lenkali..aku ni mudah dipengaruhi.. hehhe

BUNDA a.k.a KN said...

salam, singgah jumaat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...