Tuesday, May 07, 2013

PRU13 - 05.05.2013

Walaupun proses mengundi dah selesai. Keputusan pun telah diketahui, tapi rasenye masih tak terlambat aku nak update pasal PRU13 ni kan. 

Ala, kat facebook, blog masih banyak lagi cerita-cerita pasal PRU ni kan. So rasenye tak terlambat la kan.. ^^
Aku mengundi kat kampung. Kat sekolah rendah aku dulu. Memandangkan ni kali kedua aku mengundi, so nak katekan sangat teruja mengundi tu tadelah sangat. Dah pernah mengundi sebelum ni katekan. Tapi.. ape yang buat aku teruja adelah nak balik mengundi dua tempat.

Aku kene mengundi kat Melaka, manakala icik abam lak mengundi kat Teluk Intan. So kelam kelibut sket la kan.

Kami balik kampung icik abam dulu. Pagi-pagi icik abam dah keluar mengundi. Nak kejar mase nak bagi aku lak mengundi. Pas je breakfast dalam kul10.30 pagi camtu kami terus pecut balik melaka lak. Turn aku lak nak mengundi.^^
Alhamdulillah, dalam kul3 petang camtu kami dah sampai tempat mengundi.

Seterusnye korang review jela gambar aku selepas abes sesi mengundi.. ^^
okee, sape kate dakwat ni tak tahan lame? cepat hilang?? aku punye susah je nak ilang. Sampai arini masih ade kesan lg... tapi tade lah kesan pekat dakwat tu macam ni. Gambar jari ni diambil selepas time mengundi rtu. huhuhu

mungkin dakwat yang mudah hilang tu, dorang tak goncang botolnye before calit kat jari pengundi kot. Think +ve.. ^^

*Okee, tunggu 5 tahun lagi nak mengundi. Time tu mengundi dah dukung anak kot. hehhee In Sha Allah

 [Catatan : Tahniah  yang menang]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

haryati said...

klu bley tahan smpi 5 thn tak yah calit lg kan...hihi jimat2...

Mummy Audya said...

hehhe.. kalau tahan cmtu aje xpe.. jgn ade sisa2.. sisa2 tu buat kuku ngn jari xcomel.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...