Thursday, May 23, 2013

Honeymoon di Lost World Of Tambun - Part 3

okee, ni adalah part terakhir aku nk story pasal honeymoon kteorang hari tu.. hehehe ^^


Part 1 ngan Part 2 semua cerita disiang hari. Untuk Part 3 ni aku story pasal malam hari kat sane pulak.


Malam tu kami berendam jugak. Tapi berendam dalam air panas. Icik abam aje yang berjacuzzi bagai. aku cume mampu celup-celup kaki aje. Mane taknye..air panas kot.. huhuhu..



Malam tu aktiviti berendam saje, takde aktiviti lain pun. ^^


Mule-mule kami rendam kaki dulu. Pegi kat Foot Spa.


Pastu icik abam berjacuzzi sensorang. Aku memang awal-awal lagi rase xmampu nak berendam kat dalam pool tu. Mane taknye, temperature dalam pool tu 43ºC. Haa, ambek, mahu terbakar kulit aku kan kalau masuk dalam tu.. hehhehe


Dah puas berendam baru kami makan malam.. ^^


Abes cerita sehari kat sane..


Ni pulak cerita keesokkan harinye, before nak balik, beli sket souvenir.


Penutup entri, tepek gambar tuan tanah bersama harimauuu... Aummmmm~


[Catatan : Sekian]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

8 comments:

bicara mak dara said...

wah bestnya cuti cuti malaysiaaa :)

Mummy Audya said...

hehhe cuti dekat2 je mak dare.. ^^

Bunda_nora said...

assalamualaikum,

salam jumaat dari bunda..selamat bercuti..

Akak Kembang said...

Mmg syiok berendam mlm2

Mummy Audya said...

cuti2 blog pun tercuti.. hehehe selamat bercuti dan salam kenal..^^

Mummy Audya said...

tulaa syiokkk ^^

zarith said...

rumah saya dekatje dengan lost world ni.. dulu masuk, takde lagi gua, tin valley segala... ni kena masuk lagi ni....

Mummy Audya said...

haa kene pegi lagi camtu.. macam2 ade skg ni..puasla berjalan kat lost world tu ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...