Tuesday, May 28, 2013

Taman Rekreasi Gunung Lang Ipoh

 Ini cerita dah basi, cerita jenjalan kat Ipoh ritu. Kire sebelum nak balik KL pass pegi honeymoon tu singgah jap kat Gunung Lang
 Tempat ni icik abam pun tak pernah pegi lagi, name je orang perak kan. Kteorang pegi ni pun sebab hasil usaha aku menggoogle nak cari tempat boleh jenjalan kat Ipoh. Google punye google jumpe la tempat rekreasi Gunung Lang ni.

Memandangkan icik abam pun tak pernah pergi, so kteorang minta tolong tuan papago bawak kami terus ke sini. Alhamdulillah sampai jugakk.. ^^
okee, tahun ni macam banyak jenjalan kt perak le pulak kan, dah macam tahun melawat perak lak.. hehehhe
 Sebelum naik bot, bergambar dulu kat air terjun
Seterusnya korang review aje gambar kami kat sane ye.. ^^

Okee bot dah sampai, jom naik bot. ^^
video

okee, ni dah sampai.. ade rumah-rumah tradisional banyak. So cantek nak amek gambar. ^^

[Catatan : Tiket bot RM3 per person]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

Haryati Faizal said...

wah beshnye... pemandangan dia...

Norliza Nordin said...

aah, best nek bot pun iyee.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...