Thursday, May 09, 2013

Rahman Palace Steamboat & Nandos

Ini kisah seminggu yang lepas. Cerita time Labour Day. Jalan-jalan, makan-makan, gosip-gosip dengan bff yang comel-comel dan havoc gile.. ^^


Plan nak makan steamboat ni dah lame dah plan, tapi al-maklumlah masing-masing keje, yang sorang sibuk jage anak, yang sorang sibuk nak naik pelamin, yang sorang saket-saket bawak perut. Pembawakkan budak kate kan, yang sorang lak sibuk cari barang nak tunang, dan yang sorang lagi sibuk dengan kerjaya, wanita berkerjaya katekan.. hahaha


Okee, pendek kate, alhamdulillah, labour day ritu semua cuti, dan dapatlah berkumpul makan kat Rahman Palace, nak tahu kat mane Rahman Palace tu, korang boleh lah tanye pakcik google ye.. yang boleh aku beritahu, die dekat dengan MRR2, dekat dengan Kunang-kunang restoren. ^^


Seterusnya, korang review ajelah gambar kami disane ye.. ^^


Gambar time makan tak sempat nak amek. sebab masing-masing sibuk mengadap makanan. Nak pegang kamera pun tak sempat.. kuikuikui



Eh eh, ade sesi potong kek le pulak kan. Disebabkan aku yang terlebih excited nak potong red velvet tu, tu yang aku potong kek sambil tersipu-sipu, sambil buat muke kartun.. kuang3..


 Kek ni macam-macam sempena, tu yang ditulis macam-macam ado tu, termasuklah nak meraihkan besday becoming untuk aku, tapi skang dah lepas dah.. hehhe besday aku 7haribulan ritu.. hehehhe ^^


tomey tak itew??? tomey kan kan kan.. hehehe.. Ni baby member aku, gile comel dan bulat sangat mate tu kan.. tu yang buat geram tengok nye.. heheh


Walaupun kekok, tapi tetap teringin nak pegang baby, almaklumla, kite ni kan perempuan, jiwa keibuan tu mestilah ade kan.. ceh ceh.. ade kne mengene ke.. hehehe


Okee, memandangkan cerita ni dah lame, so aku gabungkan dua cerita pasal makan-makan dalam satu entri.. hehehe ^^


Seterusnya kisah makan-makan kat nandos. Bersama opismate lak. Makan-makan kat nandos ni sempena besday aku rtu. Konon-konon aku ni kan suke makan nandos, so dibawaklah makan kat situ.. heheh ^^



Okee, gambar besday girl tepek sket.. hehhe..


ni die opismate aku, kemane-mane mesti seiring dan sejalan.

Okee, tu aje nak cerita.. hehehe ^^

 [Catatan : terima kasih belanja]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

6 comments:

angah syamimi said...

nk mntk royalti nie.. gmbr bonda zafran xde pon..huhuhuhu

Mummy Audya said...

hahha tulaa.. sibuk mengambar dengan anakanda.. bonda die dah terlupe.. hehhee

haryati said...

mcm2 citer ada....

Mummy Audya said...

aah.. gabung terus 2 cerita.. senang.. hehhe :p

zarith said...

ok tak steamboat kat situ. I mean, bayaran dia macam mana n banyak pilihan tak?

Mummy Audya said...

bagi saya ni steamboat yg paling murah dah ok laa, rasenye sekepale RM20 camtu. Oklaa kalau nak melepak2 ngn family/kekawan. Suasana pun tenang, Time saya pegi tu tak crowded pun ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...