Wednesday, May 29, 2013

Konvo Deknem

Ni kisah konvo adik aku kat Uitm Seri Iskandar Perak. Memandangkan die dulu amek diploma kat perak so konvonye pun kat perak. Skang amek degree kat Shah Alam, jawabnye konvo kat Shah Alam aje. Senang gak, dekat sikit kan. ^^
Eh eh itu aku, jangan tersilap okee.. hehhee bukan aku yang konvo. Aku saje gatal-gatal pakai jubah adik aku. 2x pakai macam dah tak puas pulak kenn.. ^^

Memandangkan cerita ni dah lame berlaku, so korang review aje gambar yang ade okee
Dalam dewan
Adik aku dengan kawan- kawan die
Kami bertiga aje yang datang.. jadila kan.. hehehe
Eh eh ade orang pandanglaaa.. malusss...
okee, tu je nak cerita.. ^^
[Catatan : Sekian]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

4 comments:

shahrilhakime said...

errr.... nak tambah sikit... adik mike konvo kat UiTM Seri Iskandar... sebab deme udah dapat kuase autonomi...... kighe macam UiTM Shah Alam le... sbbnye bukan sume UiTM dapat kuase camni...... apepun tahniah le pade adik mike....

Norliza Nordin said...

owh yeke.. heheh tq

haryati said...

tahniah... rupa adik tak sama ye...

Mummy Audya said...

tq.. aah.. lain sket.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...