Wednesday, December 19, 2012

Sewa Baju untuk Dinner

Ini kisah sebelum annual dinner. Icik abam sewa suit untuk malam tu. Munir Zain katekan. Dah macam retis pulak. Gedik haihh :p
Mula-mula tak terpikir pun nak sewa baju bagai ni. Tujuan sebenar icik abam datang Campbell nak cari accessory tambahan untuk digayakan dengan baju dan seluar yang dah dibeli.

Tapi last-last terpaut kat suit tu pulak..Aduyaii.. so ikutkan ajelah kehendak icik abam kan. Kemaen nak bergaye sakan aku takde kat sisi.. hukhuk. okee cemburuuuu :p

*Naseb baik berbaloi sewa, kalau tak harapan nak bagi lagii.. huhuhu

[Catatan : Sewa RM300.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

2 comments:

adha mohdmansor said...

Berape sewa baju tu..cik abg sy pun sihuk nk sewa baju cmtu utk dinner...

Norliza Nordin said...

Sewa RM300 awakkk.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...