Wednesday, October 16, 2013

Pokcu Jenjalan Istana Negara

Okee ini kisah isnin yang lepas, kisah petang raya Aidiladha 2013. Memandangkan aku kene keje senin tu so raye konpemlaa tak dapat nak beraya kat kampungkan. Makanya, ibu dan adik badik kat kampung pakat join kami beraya kat KL ^^
Lepas amek aku kat opis, kami singgah Istana Negara bawak pokcu bergambar kat situ, Memandangkan aku pun tak pernah lagi bergambar kat Istana baru ni so aku pun join 2 kaki bergambar. ekekekke

 Istana Negara yang baru kita boleh amek gambar kat depan-depan istana aje tak macam Istana Negara yang lame. Yang lame tu sekarang dah dijadikan muzium, so sesape tak pergi lagi boleh laa pegi, boleh nengok keadaan dalam istana lama tu. 
Lepas tu bawak Pokcu pegi makan Burger King dan makan eskrem ^^
 [Catatan : 5 hari]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

Haryati Faizal said...

wah beshnye lalu je tapi tak penah masuk pun

Norliza Nordin said...

haa pasni kalu dah lalu kene singgah bergambar.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...